2013. február 18., hétfő

Antikosan rózsás hangulatban

... amíg a kollégáim széttáncolták a cipőjüket - is:) - a pénteki farsangi mulatságon, én maradtam ecset-közelben, s végre befejeztem legalább egyet a több félúton járó kis dolgaimból. Élménybeszámolókból arra következtettem, hogy aki ott megjelent, bizony volt mit kipihennie a hétvégén. Kicsit irigykedtem, de ez a hajó már elment...

Mutatom a végterméket. Egy üvegtál, rizspapírral és egy kis újítós-próbálgatós repesztéssel, vagyis nem a megszokott módon és formában használva. Nekem tetszett a játék és a végeredmény sem rossz, olyan  kis érdekes. A rizspapír rostja már kevésbé tetszik, engem a rizspapíroknál néha zavar, hogy vannak benne ilyen rostszálak, de a rizspapír ettől az ami. Azért  a valóságban nem ennyire karakteresen látható, a vaku villanása még inkább előcsalogatja ezt a nekem szépséghibának számító apróságot, de ez van.






Anikó és Jucus! Két új arc, két új ember, akik regisztráltak nálam! Úgy örülök Nektek!!! Gyertek gyakran :)
Köszönöm, hogy itt vagytok, s mindenkinek köszönöm, hogy benézett!




2 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!
    Szépséges lett! A rizspapír, pedig így a rostszálaival teljes! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen, de sajnos rostszálak ide-oda, ha ennyire látszanak az bizony hiba. Így a tányér hátulján dolgozva pedig már "elmulaszthatatlanok". Ha a színén dolgoztam volna a papírnak könnyű és egyszerű megoldás lett volna némi patina, így viszont... Mindegy, minden hibából tanulunk valamit :)

    VálaszTörlés